דירות להשכרה בקריות ללא עמלת תיווך

מחפשים דירות להשכרה בקריות ללא עמלת תיווך? הגעתם בדיוק למקום הנכון. מאגר הנכסים ללא תיווך הגדול בישראל מכיל את כל העסקאות הכי חמות בשוק. מטה תוכלו למצוא את כל הנכסים שסווגו כדירות להשכרה בקריות ללא עמלת תיווך. העלאת נכסים לאתר בקטגוריית דירות להשכרה בקריות ללא עמלת תיווך היא חינמית לחלוטין ומותרת לכל מי שחפץ בכך. העלאת נכס שסווג תחת דירות להשכרה בקריות ללא עמלת תיווך חייב לכלול פרטים מלאים וכמו כן מחיר.

איך יש במאגר מגוון רחב של דירות להשכרה בקריות ללא עמלת תיווך?

הסיבה שבגינה אנחנו המאגר הגדול ביותר של נכסים ללא תיווך לרבות דירות להשכרה בקריות ללא עמלת תיווך, היא שאנחנו לא מאפשרים העלאת נכסים המשווקים על ידי תיווך. כל הנכסים מועלים על ידי אנשים פרטיים בלבד.הקמנו את המאגר כיוון שזיהינו את הצורך באיתור נכסים שאינם כוללים תיווך ומאפשרים רכישה במחיר נמוך יותר.

איך אפשר לקבל פרטים נוספים על דירות להשכרה בקריות ללא עמלת תיווך?

מצאתם נכס שאהבתם בקטגוריית דירות להשכרה בקריות ללא עמלת תיווך? לחצו על המודעה לקבלת פרטים נוספים. אחרי עיון בפרטים תוכלו לשלוח מייל לבעל הנכס או ליצור איתו קשר טלפוני. בנוסף תוכלו להגיב מטה על כל אחד מהנכסים בעמוד דירות להשכרה בקריות ללא עמלת תיווך. אנא הקפידו על תגובות נאותות ומכבדות בלבד. אנחנו מעודדים שקיפות ופתיחות בכל הקשור לנכסים.

במרכז העיר קוטג 5 חדרים

למכירה במרכז העיר קוטג 5 חדרים חזיתי מגרש 450 מ"ר ,בנוי 160מ"ר 3 חדרים עם יציאה למרפסת 70 מ"ר לנוף מדהים. חניה בשפע ברחוב אפשרות

קרא עוד »

 דירת 5 חדרים ברחוב שקט

 דירת 5 חדרים ברחוב שקט. בת 5.5 שנים בלבד,  3 כיווני אוויר (דגם E) עם מזגן ומזגנים עיליים בחדרים. מטבח סמל משודרג. מחולקת מעולה.  כולל

קרא עוד »

דירת 5 חדרים בבן גוריון

במיקום הכי מרכזי. קרוב לגני ילדים וסופרים. עיצוב אדריכלי מוקפד. נראית כמו חדשה. 155 מ' + מרפסת משגעת 12 מ' למכירה ללא תיווך.

קרא עוד »
Subscribe
Notify of
guest
0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments
הפוסטים המדוברים ביותר
דירוגים עדכניים
תגובות אחרונות